Din nøkkel til smidig samarbeid med vedlikeholdspartnere – enkel kommunikasjon, effektiv ordrestyring og full kontroll.
Forenkler samarbeidet med håndverksbedrifter i vedlikeholdsprosjekter
Å holde styr på kommunikasjon og ordrer med de som utfører vedlikehold på dine fasiliteter kan ofte føles tidkrevende. Med Proptly har vi fjernet frustrasjonen fra prosessen, gjort arbeidet enklere og gitt deg kontrollen tilbake, slik at i vår plattform enkelt kan sitte å monitorere at arbeidet utføres helt problemfritt.
Unngå at kommunikasjonen drukner i e-poster og telefonsamtaler ved å ha oversikt over alle ordrene dine til leverandører samlet på ett sted, slik at du har full kontroll.
Unngå unødvendige tilpasninger etter leverandørene og lange prosesser. Distribuer effektivt ordrene dine innenfor ditt nettverk av leverandører på en enkel måte, eller benytt deg av vår datadrevne anbefalingsmotor som hjelper deg å velge rett hver gang.
Ikke la leverandørene dine blir en flaskehals. Proptly hjelper deg med å få sanntidsdata på ordre som sikrer at vedlikeholde skjer i tråd med dine eller andres forventninger. Ved behov kan du enkelt foreta justeringer med bare noen få klikk.
Benytt deg av statistikk og dataanalyser for å forbedre prosessen, sammenligne dine leverandører, og dermed sikre at du gjør de riktige valgene for alle dine ordre.
Få innsikt i hvordan dine leverandører leverer for deg slik at du kan optimalisere dine prosesser og ta datadrevne valg i hvem du ønsker å benytte for dine prosjekter og ordre.
Det man ønsker skal være en strømlinjet prosess er dessverre ofte et "spaghetti-monster". Uten tilstrekkelig data og innsikt kan du ikke gjøre noe med det. Proptly løser dette enkelt og effektivt.
Som du skjønner tilbyr vi en løsning som optimaliserer hvordan din bedrift samarbeider med håndverkere.
I tillegg har vi et bredt nettverk av håndverkere som er klare til å bidra med digital kundeoppfølging på dine prosjekter.